Image hosted by Photobucket.com
Sunday, June 12, 2005




Image hosted by Photobucket.com



Assalamu'alaikum....sahabat sekelian..lama sangat rasanya tak menulis di blog ni..sunyi sepi sahaja..



Mujahidah tengah bercuti selepas hampir 2 bulan bekerja untuk KIDS OF THE WORLD. Alhamdulillah..walaupun tanpa 'advancement' daripada S-DEV, program kami dapat dijalankan dengan jayanya. Kopak la jugak duit mujahidah dan committe2 yang lain..apapun...syukur...dah abis program dan pulang semula ke laman ayah bonda di Pahang.



Sajo jo nak tunjuk peta Malaysia..supaya korang tau kat mana letaknya negeri Pahang Darul Makmur ni...



Kita sepatutnya bersyukur..dapat tinggal di Malaysia yang aman dan damai. Tanpa peperangan, pembunuhan beramai2 yang kejam, hujanan peluru dan letupan bom. Balik umah ni baru le dapat tengok TV... terkejut tengok video pembunuhan kejam oleh puak Serb durjana..penduduk Islam ditembak bagaikan binatang buruan... Walaupun mujahidah selalu main darah dalam lab, tapi klau bab tengok pembunuhan kejam ni..TAK SANGGUP!!!!



SEMOGA ALLAH MEMELIHARA KITA  DI DALAM PERLINDUNGAN-NYA DI DUNIA MAHUPUN DI AKHIRAT. SEMOGA ENGKAU JAUHI KAMI DARIPADA MALAPETAKA, KEMALANGAN ATAUPUN HASAD DENGKI MANUSIA... AMINN....

[[ mujahidah_cyber]]*|12:11 PM|

pr0file`

name.Mujahidah_Cyber
birthday.28 MarCh 1983
email.mujahidah_cyber@yahoo.com

l0ves!`

Anime,Books,Cartoons,Business((:

hates!`

Liar!Hypocrite! )):

music playing ]]

song:

dar liinks`

|Blog ADLI| Blog MAR| Blog ZIKRI| links|
|links| links| links| links|
|links| links| links| links|
|links| links| links| links|

taggy!`((:

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com